გავიხსენეთ წინა დღის შესწავლილი მასალა,შეფასების მეთოდები,შემდეგ განვიხილეთ მესამე მოდული-კავშირები,დასწყვილდი და გაუზიარე ჩემი პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაცია,გეგმები გაუზიარეთ ერთმანეთს და მივეცით უკუ კავშირი,რჩევები და მეთოდები.უკუუ კავშირების მეთოდები,როგორ უკავშირდება უკუკავშირი მეთოდს.რომელია ყველაზე მნიშვნელოვანი საგნობრივი სტანდარტის შედეგი ამ თემისათვის.როგორ გააკეთებენ მოსწავლეები მოცემუი პროექტის ორგანიზებას.კონსტრუქციული უკუკავშირის მიცემის ზოგადი წესები..ტექსტური რედატორის გამოყენება უკუკავშირისათვის.თემის რა ეტაპზე უწევთ მოსწავლეებს კვლევის ჩატარება?თქვენი პროექტის რა ეტაპზე შეიძლება სწავლის ხარისხის გაუმჯობესება სხვებთან კომუნიკაციის გზით,თქვენი პროექტის რა ეტაპზე არის თანამშრომლობა ყველაზე სასარგებლო.როგორ უნდა უზრუველყოთ მოსწავლეების მიერ პრობლემის გადაჭრის სტრატეგიების თანმიმდევრული გამოყენება?გავეცანით საავტორო უფლებების გაცნობიერებას.ვისწავლეთ როგორ უნდა გამოვიყენოთ გამოყენებული ლიტერატურის ფორმა.
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრი
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
resursi
https://drive.google.com/drive/folders/1ydRnR5vzmRcDdLjbayzSWKGZHiSQUiRd?usp=sharing
-
დავახარისხეთ იმფორმაცია და დავალაგეთ ფაილებში,ავტვირთეთ იმფორმაცია ბლოგზე,გავაკეთეთ პრეზენტაცია,მივიღეთ რეკომენდაციები და შენიშვნები რომელსა...
-
მოსწავლის პრეზენტაცია დავიწყეთ მუშაობა დაწყვილდი და გაუზიიარე წყვილებში,ვიმუშავეთ მე-6 მოდულზე,აქტივობა დაგეგმვა მოსწავლეთა წარმატები...
-
მესამე დღის რეფლექსია განვსაზღვრეთ სდანტარდები,დავსახეთ მიზნები,გავეცანით კითხვების დასმის სტილს,დავსვით მიმართულებ...
No comments:
Post a Comment